luni, 17 septembrie 2012

strigat mut



...astazi e una din acele zile in care am obosit sa zambesc si sa pretind ca totul e bine
nu este!
si las totul pe umerii tai acum
..vorbeste-mi! (cum imi vorbeai adineaori)










"si cu asta am incheiat pe azi" spusese el




35 de comentarii:

  1. .... da sunt egoisti cateodata.... Lasa totul pe umerii femeii crezand ca asa se încheie o zi si sperand ca vor fii ok!



    (se înseala! se vor simti si mai nefolositori si mai mici si mai ne-ok!)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. egoismul e o trasatura caracteristica tuturor oamenilor...insa uneori se abuzeaza de el..

      Ștergere
  2. Servus!
    Vad in lista ta si "andreea" si BD si deja "ai pile"... :)
    Multumesc pentru vizita, eu sunt cel onorat, imi pare rau ca o dezamagesc pe minnie insa nu o contrazic, sunt si nefolositor, sunt si "mic", si ne-ok si ma si insel!
    Idealul meu?
    Bundy, Al Bundy! :)
    La prima intalnire, parerea mea este ca scrii frumos dar nu inseamna cine stie ce, este numai parerea mea!
    Oricum imi fac si o alta impresie, sunteti un grup de domnisoare care aveti, cu adevarat, ce spune!
    Ma bucur ca ne-am intalnit!
    Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. frumos este din partea mea sa raspund fiecarui om ce intra pe blogul meu si imi scrie impresia lasata de postarile mele...iti voi raspunde cu un "multumesc" si un zambet, sper sa nu fie ultima intalnire!

      Ștergere
  3. Imi place foarte mult melodia,ma introduce intr-o stare,nu e corect s-o numesc nici nostalgica, nici melancolica,nici trista,ci o stare unica.Imi place blogul tau,o sa-l mai vizitez.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da si mie imi place enorm melodia...multumesc si te mai astept :)

      Ștergere
  4. Si ieri, si astazi, si maine si tot asa....

    RăspundețiȘtergere
  5. ..toţi obosim...apoi ne facem că uităm.
    frumoasă melodie...sună a departe.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da,doar ne prefacem ca uitam...pentru ca mai tarziu sa obosim mai tare

      Ștergere
  6. cateodata e bine sa obosesti sa zambesti, pentru ca atunci poti lua o pauza si sa iti pui cu adevarat ordine in sentimente.

    RăspundețiȘtergere
  7. în fiecare zi învatam câte ceva, fiecare situatie este o lectie noua... iar in final, cei ce merita, câstiga!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. este foarte adevarat...doar ca uneori luptele pe care le ducem ne coplesesc pentru cateva momente si ne dam batuti in alea cateva clipe...pentru ca mai tarziu sa continuam de unde am lasat totul.

      Ștergere
  8. "El" asta... pare sa primeasca mai multa importanta decat ar merita, la o "prima vedere"

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la o prima vedere este posibil sa se interpreteze asa...dar totusi...

      Ștergere
    2. Totusi, el face ce vrea si tu? Tu ce faci?

      Ștergere
    3. momentan sunt pasiva...astept o schimbare,astept sa fie ca inainte..imi doresc asta foarte mult!

      Ștergere
    4. Nu te supara, dar asteptarea nu rezolva nimic. Dumnezeu iti da, dar nu iti baga si in sac.

      Ștergere
    5. nu ma supar :) ..ma crezi sau nu, am presimtit ca asta imi vei spune...stiu si eu ca nu rezolva nimic, dar eu am facut ce am putut...nu-mi ramane decat sa astept...mai departe nu vreau sa merg fara el

      Ștergere
    6. Eu te cred, dar el vrea sa mearga mai departe cu tine?

      Ștergere
    7. asta astept eu sa vad...ori sa simt...
      doar astept..pt ca dragoste cu de-a sila nu se poate

      Ștergere
    8. Cum spunea fata de mai jos, se citeste egoism in textul tau. Iar egoismul si iubirea nu prea se impaca. Cel putin nu iubirea pentru alte persoane.

      Ștergere
  9. Nu exista om care sa nu oboseasca...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da,stiu....voiam insa sa nu se simta oboseala acum...nu e momentul potrivit

      Ștergere
  10. Iata ca se demonstreaza inca o data ca nu ai nevoie de 1000 de vorbe sa explici ceva, simplu si cu efect, doua propozitii, punct. Problema acum ar fi cine si cum intelege :))) ca daca vorbesti cu un surd si ii zambesti unui orb prea mare diferenta nu-i :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. chiar ai dreptate...acum sper ca mesajul meu va avea rezultatul urmarit

      Ștergere
  11. Candva, poate c-o sa oboseasca si el sa zambeasca ...

    RăspundețiȘtergere
  12. Se pare că toamna asta e aducătoare de strigăte mute, de zâmbete plumburii, pline de melancolie. Se pare că toamna asta, ne este toamnă, tuturor.

    Mulţumesc pentru vizită, şi te mai aştept cu mare drag! :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Stii?Nu trebuie sa te fortezi sa zambesti pentru nimeni..trebuie sa o faci pentru tine !

    RăspundețiȘtergere
  14. ..trebuie sa faci loc si pentru acel timp :)

    RăspundețiȘtergere