duminică, 26 ianuarie 2014

Tati.

Segal la tv...unul dintre preferații tăi și cred că actorul care-mi displace cel mai mult...purtam polemici nesfârșite cu privire la talentul său inexistent...insistai doar să mă iriți....îmi e dor!

Astăzi am făcut încă un pas spre viitorul visat de noi...am completat cu o piesă dificilul meu puzzle...nu ești cu mine să ne bucurăm împreună...îmi e dor!

Zâmbesc des și forțat...vreau să creadă că sunt bine...îmi e dor!
Adun bucățele din mine în fiecare zi...nu mai sunt ce erau..îmi e dor!

Noapte de noapte mă întreb de ce? de ce tu?de ce eu?de ce noi?de ce a trebuit să pleci și să mă lași?...îmi e dor!

„Dăiănel, am venit acasă!”  vs „Ne pare rău, nu s-a mai putut face nimic, domnul a decedat!”
...dormeai liniștit, ai lăsat toate grijile în urmă....calmante, lacrimi, o stare ciudată de îngheț.
dor nesfârșit ce se accentuează!vino lângă mine...îmi e dor!

Tati, e o durere imensă!Scapă-mă de ea!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu